×
Reset Filters
Close
Close
Event Info

Event menu

Scroll top

Sub tema „Roadmap to the future”, ediția din acest an a conferinței Trade Round Table aduce față în față trecutul și prezentul businessului din retail & FMCG pentru a desluși viitorul industriei. Pornind de la toate modificările din comportamentul de consum, la modul în care companiile și-au ajustat strategiile și operațiunile și până la noua realitate din business, „Roadmap to the future” oferă insighturi valoroase prin care companiile din retail & FMCG își pot previziona și estima evoluțiile viitoare.

Privind la toate mișcările strategice și transformările substanțiale prin care industria de retail & FMCG a trecut în ultimul an și jumătate din cauza pandemiei de COVID-19, întrebări precum „Ce generează succesul businessului în retail” sau „Cum pot rămâne relevant pentru un consumator exigent, în continuă schimbare” devin mai complexe ca oricând. Pe măsură ce apar tot mai mulți factori disruptivi, precum digitalizarea, noile modele de business sau modele de sustenabilitate și economie circulară, competiția din piață devine mai acerbă, iar jucătorii trebuie să se conformeze acestor noi trenduri și realități.

Marii câștigători sunt cei care reușesc să transforme forțele disruptive din piață în oportunități de creștere pentru afacerile lor, lansând inovații care trec testul consumatorilor, chiar și în vremuri atipice.

Tocmai de aceea vom scoate la lumină strategiile din spatele poveștilor de succes dintr-o perioadă plină de incertitudine ale jucătorilor care s-au impus pe piața locală de retail & FMCG și vom expune viziunile unor executivi și antreprenori de top legate de evoluția industriei în viitor. Astfel, în cadrul celei de-a 17-a ediție a Trade Round Table își vor găsi răspunsul întrebări precum „Ce aduce finalul acestui an pentru industria bunurilor de larg consum?” și „Care sunt strategiile cheie pentru un viitor în care creșterea sustenabilă este cuvântul de bază?”.