×
Reset Filters
Close
Close
Speakers

Event menu

Scroll top

speakers

speakers

Filter speakers

B

MATTHEW BROWN
MATTHEW BROWN
Retail Futurist, Managing Director
Echochamber


Matthew Brown, proprietarul Echochamber, si-a dedicat ultimii 20 de ani calatoriilor in intreaga lume pentru a vizita cat mai multe magazine. Agentia pe care o conduce urmareste si analizeaza tendintele globale din retail, furnizand apoi clientilor informatii despre cele mai bune practici in experienta clientilor, designul magazinelor, tendintele consumatorilor si tehnologile inovatoare, pentru a-i ajuta sa isi creasca afacerile.

In calitatea sa de speaker, Matthew prezinta modul in care lumea retailului evolueaza mai repede ca niciodata.

Printre clienții agentiei sale se numara IKEA, Marks & Spencer, Tesco, John Lewis si Westfield, Nike, Microsoft, Unilever si L'Oreal.



PAUL BARNETT
PAUL BARNETT
Președinte
Ursus Breweries


Paul Barnett este australian și, din 2021, Președintele Ursus Breweries, companie parte din grupul Asahi Europe & International. Paul este alături de organizația-mamă de peste 10 ani.

Înainte de a fi parte din industria berii, Paul a lucrat în Johnson & Johnson în mai multe țări din Asia, în zona comercială, ocupându-se de o gamă largă de produse din portofoliul companiei. Chiar mai departe decât atât, s-a ocupat de vânzări în compania Nestle. În călătoria sa în carieră, Paul a lucrat în peste 30 de țări, timp în care a activat atât în biroul comercial, dar mai ales in zona de consumers’ insights. Hobby-urile lui Paul includ activitățile care implică un spirit de aventură alături de soția și cele două fiice ale sale, crearea de podcasturi pe teme de coaching, să fie DJ, dar și să deguste beri grozave.



C

DANIEL CHORBADJIAN
DANIEL CHORBADJIAN
Managing Director
NielsenIQ Eastern Europe


De-a lungul carierei de peste 20 de ani ca business leader, Daniel a activat in multe industrii, domenii de cercetare si piete din Europa si Orientul Mijlociu, acumuland o profunda experienta a retailului din aceasta parte a lumii.

Avand acces la informatii extrem de detaliate despre performanta si motoarele de crestere ale industriilor, precum si la tendintele la nivel global ale consumatorilor, Daniel ne aduce o perspectiva foarte vasta asupra intregii industrii a bunurilor de larg consum.



DORIAN CAZACU
DORIAN CAZACU
Senior Client Director
Ipsos România


Dorian are o experiență de peste 16 ani în cercetarea de marketing și lucrează îndeaproape cu organizații din domenii variate, contribuind la integrarea insight-urilor în strategii de succes.

Zona de shopper & retail este una din specializările sale favorite, dezvoltata atât prin realizarea a numeroase proiecte, cât și prin participarea în calitate de speaker la evenimente de profil.

Monitorizează constant trendurile din acest domeniu și colaborează cu producători și retaileri pentru a optimiza experiența de cumpărare în magazin.

Dorian este pasionat de muzică, ocupând scaunul din spatele setului de tobe pentru The Mono Jacks, ab4 sau Changing Skins; anul trecut a lansat un nou proiect muzical - Loud Inc.



D

ARNAUD DUSSAIX
ARNAUD DUSSAIX
Consultant de strategie
eMAG


Consultant cu o experiență vastă în sectorul de retail și bunuri de larg consum, Arnaud s-a alăturat echipei eMAG la începutul acestui an în calitate de consultant pentru proiecte online în zona alimentară. 

Timp de 15 ani, Arnaud a avut roluri de management precum Chief Operating Officer sau Chief Commercial Officer la Carrefour România, Grecia și Franța, și a făcut parte din echipa care a deschis primul hypermarket Carrefour în România.

El este de asemenea proprietar și fondator al microberăriei Ninkasi, producătorul berii craft Sikaru.



TIBERIU DĂNEȚIU
TIBERIU DĂNEȚIU
Marketing Director
Auchan Retail România


Doctor în economie, cu o experiență de 18 ani în Marketing, Tiberiu Dănețiu participă la crearea și dezvoltarea rețelei Auchan în România, care are în prezent peste 120 de magazine, dintre care 80 în Stațiile Petrom, la introducerea pe piața românească a conceptului de discount generalizat, în contextul celor mai largi game de produse, cât și la punerea bazelor de ecommerce & digital Auchan, în perioada 2015-2019, activând în calitate de Director Inovație. Totodată, este membru în consiliul director AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România), membru al consiliului director al Confederației Patronale CONCORDIA și membru de bord în Auchan Retail România.

În cadrul misiunii sale, participă la definirea și punerea în practică a viziunii, ambiției și strategiei Auchan în România, la construirea proiectului comercial de țară și la definirea și coordonarea diferitelor activități și proiecte din cadrul mixului de marketing: strategia de marcă și strategia client, strategia sortimentală și de dinamică comercială, politicile de preț, fundamentarea conceptelor de distribuție și politica de comunicare publicitară și instituțională.

În centrul preocupărilor sale se regăsește clientul și modul în care Auchan poate răspunde cel mai bine nevoilor și așteptărilor sale - indiferent că este vorba despre produse de bază, de modernitate, de plăcere, confort și servicii - alături de toate soluțiile pentru susținerea puterii lui de cumpărare.

De-a lungul carierei sale, în paralel cu activitatea din domeniul privat, Tiberiu Dănețiu a predat la ASE București, Facultatea de Comerț, și este co-autor al mai multor cărți de Marketing.



E

ANDREI ELVĂDEANU
ANDREI ELVĂDEANU
Director Cercetare Cantitativă
iSense Solutions


Și-a început cariera în cercetarea de piață în 2007 iar ultimii trei ani i-a petrecut în echipa iSense Solutions. Din poziția de Director de Cercetare Cantitativă, Andrei întruchipează fără îndoială spiritul companiei. Este doctor în sociologie, cu o solidă pregătire academică, și îi place să îmbine rigoarea metodologică cu spiritul creativ al marketingului. Iubește cercetarea de brand și comunicare și este un adept fervent al școlii de gândire promovate de Byron Sharp. În ultimii doi ani a conceput și coordonat studiul săptămânal Consumer Stress Score, dezvoltat în iSense Solutions ca un instrument gratuit pentru a ajuta clienții și companiile sa navigheze dificultățile provocate de pandemia de coronavirus.

În timpul liber îi place să deslușească tainele dreptului civil ca student la Facultatea de Drept din cadrul Universității București



Speaker Event
Speaker Event
Speaker



Coming soon



H

VALER HANCAȘ
VALER HANCAȘ
Director Comunicare & Corporate Affairs
Kaufland România & Moldova


Kaufland.



L

MARIUS LUICAN
MARIUS LUICAN
General Manager & Founder
Reveal Marketing Research


Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă si marketing, Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research. Marius imbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clientii nostri, el indeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.



M

CRISTI MOVILĂ
CRISTI MOVILĂ
Eastern Europe General Manager & EMEA SVP
VTEX


Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX, a acumulat o experiență vastă în ecommerce, activând în acest domeniu de mai bine de 14 ani. Cristi Movilă a creat magazine online de la zero, a lansat și a gestionat proiecte de top online și omnichannel, în România și în străinătate, în industriile fashion și beauty pentru lideri de piață precum Coty Cosmetics, OTTER sau LENSA. Având studii în inginerie software și experiență în ecommerce, până acum a lansat un tech start-up, un magazin online în UE și acum conduce activitățile VTEX în poziția de Eastern Europe General Manager & EMEA SVP.



JULIEN MUNCH
JULIEN MUNCH
CEO
Carrefour România


Julien Munch s-a alăturat grupului Carrefour la începutul anului 2021. In calitate de CEO al Carrefour România, își folosește experiența bogată în mai multe domenii pentru a răspunde nevoilor clienților și pentru a consolida poziția Carrefour pe piața din România.

Julien și-a început cariera în 2000 ca ofițer în cadrul Forțelor Aeriene Franceze, fiind activ în Franța, cu misiuni internaționale. De asemenea, are experiență în sectorul financiar public, lucrând la Inspecția Generală a Finanțelor din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor din Franța, între 2013 și 2017. În această perioadă, a colaborat și cu Fondul Monetar Internațional (FMI) și a fost membru în board-ul companiei Aeroportul Martinique. Julien a făcut mutarea către sectorul de retail în 2017, cânt s-a alăturat companiei Fnac-Darty Group în calitate de Director de Magazin în Montparnasse. După doar doi ani, a preluat rolul de Director Rețea Fnac Paris, iar mai târziu s-a alăturat Carrefour.



R

CHRIS ROEBUCK
CHRIS ROEBUCK
Keynote Motivational Speaker



Expert mondial în leadership, Chris Roebuck și-a început cariera în Armata Marii Britanii. A continuat ca și consultant în leadership, specializându-se în transformare organizațională, fiind nominalizat în repetate rânduri de HR Magazine în top 20 al celor mai influenți HR Thinkers din Europa.

Datorită experienței sale variate și a perspective unice de leadership, a colaborat cu organizații globale  foarte diversificate, de la Chinese Space Programme și UK National Health Service, până la firme de avocatură de top și bănci de investiții.

Din poziția de Global Head of Leadership la UBS, una din cele mai mari bănci de investiții din lume, Chris Roebuck și echipa lui au contribuit semnificativ la transformarea organizațională a companiei, reflectată în performanțele acesteia. Programul implementat de Chris la UBS, care a avut ca rezultate creșterea profitabilității companiei cu 235% și a capitalizării de piață cu 50%, este acum studiu de caz la Harvard Business School.

Chris Roebuck a absolvit un MBA la Cass Business School din Londra, unde din 2009 este profesor onorific de Transformational Leadership.

În 2018, Chris Roebuck a fost speaker motivațional la Congresul Mondial de Retail de la Roma.



JOVAN RADOSAVLJEVIC
JOVAN RADOSAVLJEVIC
Director General
Coca-Cola HBC România


Jovan Radosavljevic și-a început cariera la Coca‑Cola HBC în urmă cu mai bine de 16 ani, în echipa de vânzări din Serbia. Începând cu anul 1998, el a deținut numeroase poziții în companie, până în 2009, când a devenit director de vânzări al Coca‑Cola HBC Serbia, extinzându-și apoi responsabilitățile în Muntenegru, în 2010 și în Kosovo, în 2011. Este un bun cunoscător al pieței românești, datorită celor aproape trei ani petrecuți aici în calitate de director comercial, perioadă în care a contribuit substanțial, alături de echipa pe care a condus-o, la redefinirea strategiei comerciale a Coca‑Cola HBC România. Anterior preluării mandatului în România, Jovan Radosavljevic a condus o echipă de 370 de oameni în Pivara Skopje, un joint-venture între Coca‑Cola HBC & Heineken, în FYROM.



S

DIANA SCAUNASU
DIANA SCAUNASU
Country Lead Consumer Panel
GfK România


Diana Scăunașu conduce echipa de Client Service din cadrul departamentului Consumer Panel Services al GfK România.

Parte a echipei GfK din anul 2006, Diana gestionează conturile unora dintre cei mai importanți jucători din industria bunurilor de larg consum din România. Experiența acumulată din contactul pe care îl are cu diferite categorii FMCG o ajută în a le oferi clienților recomandări solide în ceea ce privește strategia lor de marketing în contextul unui comportament al consumatorilor aflat în permanentă schimbare.

Diana este absolventă a Academiei de Studii Economice din București, fiind specializată în cercetare de piață. În prezent, urmează un program de MBA în cadrul Universității Sheffield din Marea Britanie.

În timpul liber activitățile sale preferate sunt pianul și călătoriile în diferite zone din Italia



Lenneke Schils
Lenneke Schils
Global Insights Director FMCG
GfK


Lenneke este responsabilă pentru furnizarea de previziuni clienților cu privire la evoluția pieței din industria FMCG și coordonează campania de studii GfK privind schimbarea comportamentului consumatorilor.

A fost alături de GfK de peste 8 ani, într-o serie de roluri de consultanță responsabilă de clienți în divizia Consumer Panel.

Anterior, Lenneke a activat mai mulți ani ca lector universitar în afaceri și politică internaționale în Mexic. Ea are un masterat cum laude în studii europene de la Universitatea Maastricht și se află în prezent în Olanda.



T

RUXANDRA TARLESCU
RUXANDRA TARLESCU
Partener Taxe & lider Industria de Retail și FMCG
PricewaterhouseCoopers România


Ruxandra Târlescu s-a alaturat echipei PwC România în anul 2007 și este Partener de Taxe și Liderul serviciilor integrate pentru clienții din sectorul de retail și FMCG. Ea are o experiență vastă în domeniul impozitării locale și internaționale, cu accent pe sectorul de retail, dar și cel farmaceutic și medical, fiind implicată în proiecte complexe de restructurare a afacerilor, inclusiv modificări ale modelelor de afaceri, fuziuni și achiziții, audituri fiscale, diverse proiecte de consultanță fiscală și due diligence. Absolventă a  Academiei de Studii Economice, Ruxandra este membră a Camerei Consultanților Fiscali din România (CCF).



V

LUCIJA VIDIS ROIC
LUCIJA VIDIS ROIC
Project leader, Core member of the Consumer Goods practice
Boston Consulting Group Budapest


Lucija Vidis Roic s-a alăturat echipei BCG Budapesta în 2014 și ocupă astăzi funcția de Project leader, ocupându-se de gestionarea proiectelor din zona FMCG. Are o vastă experiență în dezvoltarea de strategii, planuri de go-to-market, optimizarea costurilor și proiecte de category management. Deține un master în management strategic la Cass Business School din Londra și are în prezent sediul în Zagreb, Croația.



Filter Speakers

We have 18 speakers matching your criteria